Amikor Ken Block A rally világbajnokságon kezdett el menni, egy pár futam után pár szellemi hulladék elkezdte itt kifogásolni, hogy Béna! A legutolsók egyike! Ezt a blog bejegyzést nekik szánom! És ezért hogy eljusson a fogyatékosok agyáig is, a legelején kezdeném el.
Vegyük a Ford csapatát. A Ford Rally Team székhelye Angliában van, Dovenby-ben. De úgy hívják a céget, hogy M-sport. Az M-sport gyártja, és fejleszti a Ford wrc-ket. Na most! Amikor a Fiesta wrc-ke került a sor a Focus-ok után, az M-sport 10 darab Fiesta rs wrc gyártott le a szezon kezdete előtt. Itt rögtön meg is válaszolom a kérdést, hogy minek 10 darab? Hát azért, mert ebből 2 darab az ami a 2 top pilótáé, a többi az csak ügyfél autó. Mi az hogy ügyfél autó? Ezeket a kocsikat bérbe értékesítik. Vagyis ki lehet bérelni futamokra, mindössze ki kell fizetni a bérleti díjat. Ennek van több opciója is de ebbe most nem érdemes bele menni. Ezektől az autóktól nem eredményt hanem profit beáramlást várnak el, semmi mást! A két top pilóta autójának kell vinnie a Ford össze nyűgjét, beleérte az eredmények a marketing szarságok, a sajtó konferenciák, nyílt napok stb. Az ügyfél pilóták csak a bérleti árat teszik le nekik más dolguk nem nagyon van! Na! Ken Block itt jön a képbe. Ő is egy ügyfél. Bár ő a hívott ügyfél. Ő is kiköhögte a bérlés díját és kész! Mondjuk ő egy speciálisabb eset, mert hát ő egy közkedvelt figura. Az ő szerződésében sem állt ott hogy már pedig tőled eredményeket várunk el itt. Ugyan dehogy! A marketing már meg van, meg hoz pénzt ide kész. És ezután kezdték el méltatni a fogyatékosok a teljesítményét. Nekik mondanám el hogy ez kurvára nem így van! Az a finn alkoholista fasz se alkotott maradandót! Pedig hát ő csak a nagy KIMMI! De őt nem érte támadás. Milyen érdekes. A VB-n menni egy wrc vel, úgy hogy addig nem vezetsz wrc-t csak egy Amcsi szabályoknak megfelelő kvázi N csoportos autóval szaladgálsz, az azért nem ugyan az! Ahhoz hogy valaki ott az elejébe menjen, ahhoz kell jó pár év! Rutint kell szereznie mindenben. Meg kell tanulni a kocsit, meg kell tanulni murván vezetni, meg kell tanulni a pályákat. Sokat kell menni! Ez nem jön egyik napról a másikra. Még Neki se, mert ott kavilózik a bóják és gyár telepek hangrájai között. Egy vb menő egy Hirvonen vagy egy Atkinson középmezőnybe sem voltak. De annyit menetek, hogy oda értek az elejébe. De a sok szellemi fogyi, kifogásolja azt hogy hát egy béna málé szar! Ez nem is tud semmit! Ez egy fakezű kontár. És még olvastam annyi mindent, hogy meg sem tudom jegyezni őket. NEM AZ VOLT A DOLGA HOGY LETOLJA A LOEB-ŐT A PÁLYÁRÓL! Nem is tudta volna. Most a Mexico rally végeztével elmondta azt hogy talán most kezdi el kapiskálni, hogy kell menni murván, úgy hogy az gyors is legyen. Ő csak egy ügyfele a Fordnak aki bérletet fizet. De máshol is ez van. A Citroën is rájött, hogy jó üzlet az ügyfél autó futtatása. Ennek köszönheti a Citroën azt hogy még fenn van. Meg annak hogy Adubabi -ból ki tudtak cigánykodni pénzt. A Ford meg Qatar ba volt nemi szervet szopogatni. De ez egy másik történet. A Subarunak, amíg volt, ott is meg volt a top pilóta dolga és volt az ügyfél. Bár ott kevesebb volt, mint mostanság összességébe. Akkor még volt pénzt nem kellet bérbe adni kocsikat. Most biztos azt mondják, na! Itt egy Block buzi! Nem! Nem erről van szó. Csak sokan nézik nézik, de nem látják mi, miről szól! Ken Block nagyon jól ment, és megy a Ford ügyfél köréhez. Ott el van ő! Köze sincsen az elejéhez egy vb-n, nem is igen lesz! De nem baj mert nem az a dolga!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.