HTML

Tasblogja

A Mindennapok történései, a külvilág Tas szemével, és észjárásával.

Friss topikok

Címkék

2013.06.07. 11:57 TAS

Segítsd a celebet!

Úgy látszik kezdek el puhulni! Pár napja röppent fel a hír, hogy ez a dzsudzsák focista szerencsétlenség, összetört egy Lambót. Felúszott a vízre talán, és összeütközött egy másik kocsival. Személyi sérülés nem történt. A Lambó az bérelt volt. Ugrott a k aukció mondtam magamban és kész, mentem tovább magamnak előre. Kit érdekel! Tegnap este még rálestem a Totalcar oldalára ahol ki volt rakva az új égéstér műsor. Benne az épp aktuális celeb focistával. Na hát hallgassuk meg mit mondanak el róla. Gyorsan ahhoz a részhez tekertem a felvételt. Winkler felvezette a történetet, hogy Sípos úr épp arra járt és ő fotózta körbe a megtört Lambót. (csak azt) Értitek?! Sípos úr épp egészen VÉLETLENÜL :) járhatott arra, amikor a celec focista egy Lambóval halad előre. Persze! Alig vagyunk számítóak. Tudták azt, le lett adva a drót, megvannak a szálak itt keresztbe kasul. El ne higgye senki hogy ez mind a véletlen műve csupán. Számítottak valamire. Be is jött! Na de Pista olyan mértékű védelembe vette ezt a focistát, hogy azt nem hittem el. Mondjuk olyan pocskondiázásra nem számítottam tőlük, de azért meglepődtem. Mert hogy ő nem a mi pénzünkön gazdagodott meg, fiatal húszon éves, gyerek létére ő bíz megkereste a rávalót! Hmmm.. Pista leszopni nem akarod rögtön gondoltam!. Ekkora foci rajongó? Vagy mi? Ellen példaként egyből a szokásos elmebajt, Győzikét hozta fel, vigyázva nagyon a szavakkal ugye mivel illeti meg.) még a nevét sem mondta ki! Ő volt az ellen példa a „mi” pénzünkre. De Balázska az megkereste a rávalót hogy kibérelhesse a kocsit. Ő nem ugrott egyből hogy elszórja a pénzét azzal hogy vesz is egyet magának. Mert valljuk be mondta Pista, melyikünk nem rohanna azonnal egy luxus autó üzletbe és venne egyet egyből. ÉN bazdmeg Pista! Hát ez hihetetlen. Mennyi támadás érte ezért Balukát hogy a görcs rángatta volna össze az anyjába! És ha ez még mind engem lenne elég, ezután kapcsoltam ki a gépet. Most azt tervezik a hős újságírók, hogy Balázskát elviszik egy vezetés technikai iskolába egy kurzusra! Tanuljon már meg a focista celeb helyzetet kezelni, hogy ha legközelebb 200nál, majd a Lambó felúszik a vízre azért észnél legyen már! Atya világ! Megfogják a kis kezét és gyere Baluka gyere! Segítünk neked! Nem! Nem kerül ez neked semmibe. Mi ez a nagy szeretett?! Aztán arra gondoltam, hogy a vezetés technikai partner cégnek egy jó kis reklám lesz ez, meg még egy cikk amikor jön ide Baluka szerencsétlenkedni majd. Én nem azt mondom, hogy le kell járatni, meg azt se hogy annyira védeni. De erre nem számítottam, hogy még segítik is ezt a faszt! Mióta lett a Totalcar ilyen segítőkész a celebekkel szemben?! Ez épp aktuális téma volt. Nincsen más történet? Nincsen. Ez lehet akár egy gyenge megalázó fika is, én erre gondolok leginkább hogy Winkli-ék bele teszik a megalázóba hogy, van neked pénzed te bio hitelkártya, de mi megtanítunk vezetni. Mert mi tudunk! Ez nem vehetett meg a pénzedért, a tapasztalatot és a rutint az nem tudod megvenni! :) És akkor talán nem törte volna meg a drága autót te pénisz! Mért nem szóltál nekünk! Emlékeztek a We are the world című számra? Van aki igen biztosan. Elképzeltem hogy a csomo média szereplők és köztük A Winklerék karöltve a Pistával fejhallgatóval a fejükön, egy mikrofonba a többiek közt éneklik ezt:) csak! Átköltve a szöveget, a mentsük meg és segítsük a nettó senki celebeket! A média a legrohadtabb! Mostani helyzetbe amikor már lassan a kutyaszar is mennyi manna lesz, ilyen hírekkel bombáznak minket! Hogy érezd azt te csóró, hogy van aki boldog és gondtalan! Van olyan, akinek igen is fussa neked meg nem! Mi ez ha nem az emberek bégázása!? Még akkor is ha nem lett annyira leköpve ezért épp. Minek kellet ezt megmutatni egyáltalán. Ki nem szarja le! Miért nem kérdezik meg arról hogy a luxus kurva Zimány Linduska hány millával zárta a „kapcsit” le! Mennyivel húzta le?! És mennyi be került havonta ez vérig szerelem! Engem ez jobban érdekelne mint az hogy megtört egy szaros Lambót itt!

Bármerre is jársz, segítsd a celebet!

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://taselete.blog.hu/api/trackback/id/tr465349550

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.06.07. 13:39:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása